keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Voitto Kotiin blogihaaste: Ostoslista

OHJEET: Listaa ja kerro kuvien kera ostoslistasi. Voit kertoa realistisia ja pakollisia hankintoja tai sitten unelmoida upeista varusteista sinulle ja hevosellesi.

Päätinpä minäkin tehdä kerrankin tämän blogihaasteen, ja pääsinpä unelmoimaan tavaroista! :D

Kuva Horzelta
Horze HaloRider kypärä
Kaikki, jotka tuntevat minut (tai ainakin kaikki, joiden HaloRideriä olen himoinnut), luulisi tämän tietävän. En pidä yhtään nykyisestä kypärästäni ja olen himoinnut pitkään HaloRideriä. Tallin lainakypärissä on niitä kaksikin ja oikein hyvän tuntuisia on, sopii ainakin mun päähän hyvin. Heti kun mahdollista, aion tällaisen hankkia!

Kuva Hööksistä
Ratsastussaappaat
Ei niissä nykyisissäkään mitään vikaa ole, mutta nämä näyttivät niin kivoilta, että oli pakko ottaa mukaan listalle. Muodoltaan näyttäisi minulle sopivan, ja yleisesti mukavan näköiset. En vaan tiedä mahtuuko mun pohje tuohon varteen. :D

Kuva Horzesta
Horze Elegant kouluraippa
Kouluraippa tarvitsisi hankkia tuon yleisraipan rinnalle. Väri tulee ehdottomasti olla musta, koska meinaan välillä tulla hulluksi tuon sinisen kanssa. Ja eikös kouluratsastaja tarvitse kouluraipan?

Kuva Horzelta
Roeckl ratsastushanskat
Vastahan sain uudet, mutta näistä Roecklin hanskoista on aina kiva haaveilla. Uskoisin, että nämä on tosi hyvät kädessä ja laadukkaat (ainakin hinnan puolesta), ja väriinkin ihastuin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti ja ystävällisesti. Kohteliaisuus kunniaan! :)